Tuesday, May 19, 2009

TANAH AYAQku



Mari-mari aku share sedikit suasana tempat selalu dilepak ketika cuti. hehe...Jom kita jalan-jalan di Kedah.


       
Ini adalah Jambatan Tok Pasai yang selalu aku naiki untuk ke Kuala Kedah.
Nak pergi pasar....haha

      
haaaa....Inilah Marina Habour di Kuala Kedah. Habour la sangat tak da apa2 pon tp klu malam cantik giler. Macam Castle. Kat sebelah tue ada pantai. Seyes tak cantik pantai nya tapi ramai pulak datang melepak espeselli petang-petang. Nak tau kenapa? Sebab ada anis di situ...harhar



Ini pemandangan kat pintu masok. Waktu malam tak berapa clear camere tak canggih. Klu mahu masuk melawat kebarangkalian boleh msok adalah 0.01%...haha....Kenapa? Ntah ler...



Ni pulak pemandagan dari atas jambatan yang aku selalu naek tuh.... Sesapa yang rasa ingin menikmati suasana kelautan dan ke nelayanan...Sila-sila. Jemput Mai Kedah na~


Haaaaaaa......Ini lah bot klu korang nak pegi Langkawi. Jejom~ dekat ja ngan Marina Habour tue. Seberang laut ja...hakhak






Detik-detik bersama kawan skul mate~
Apa tunggu lagi...Jejom Kedah~






9 comments:

eVy-D-YaNa said...

phewit~
style la layout baru ni..
bgus2 kak anis..
lps ni updet2 la slalu na..hehe~

awt cuak plak nk balek umah ni?
mcm ada org nk masuk minang lak..hek3~ ;D

anis88 said...

masok minang???hakhak

mashimarossa said...

ke anis kne kawen pakse?
jangan cakap anis sukarela nak kawen!
tolong tunggu kaksaa kawen dlu pliss~

anis88 said...

haha...kak saa dah dpt calon blom??klu dah de bleh la tgu klu xder xsabar dah nk tgu....hakhak

mashimarossa said...

OIH GATAIII!
ye la ye la awak kawen dulu la anis..
kaksaa xde calon lagik~ T_T"
jemput taw makan nasik minyak`~

(betul2 ke neh anis nak kawen??)

nawez said...

wahhh ni yang buat aku rasa macam nak pi melawat kedah neh!!
nak tau kenapa?
sebab ada anis di situ~
harharhar what the heck!~ ;D

hg knl aku said...

eleh anis tu cm dh da calon ja.tp rsnya cm dh da,cm xmau gtau ja.tp klu anis kawen nnt dia berarak ikut jambatan tu la.(hopefully cuaca ari tu mngizinkn,angn brtiup sepoi2 bhasa ja).


kak saa cr la calon cpt2,nnt leh heboh2kn.

anis88 said...

banyak unsur2 memerli di situ waha "hg knl aku".....

tuk kak saa....jgan wiso anis pon xder calon agi....so smpat tgu kak saa..haha...kem salam kat B erk...hihi

anis88 said...

erm....aku tau nawez orang bandar...so dia kempunan nk dok kampung...meh2 ikot aku...kita mandi pantai..harhar